olika semester bilder..

åååååååååååååååh jag blir GAAALEN, så mycket jag vill åka ifrån sverige/östersund/jämtland/norrland
just NU! 
åka med familjen utomblans, bara tänka på sig själv te.x om man är hungrig eller inte. 
om man ska bada, eller bara ligga kvar på sol stolen som en enda jätte padda.

här bjuds olika semster bilder.. watch this! 

hahah, happy face och en väldigt trött en.. ( i prag )

GLASS I STORA LASS 
 
 det var prag..

t h a i l an d 

thailand <3
 pappa i thaailand :D

Alltså, så brun att man blir grå?!!

där har man sovit några antal gånger, love it <3

hahaha lite gamal ? åka bil till flyget tar en bra tid.

hela familjen samlad, teneriffa i julas - 08 till 09  ! 

haha jag kickar och olle zomar?   ( teneriffa )

hahah denna bild är faktiskt rolig, titta noga så ser ni att jag har koppel på mig..
nej utan jag har brännt mig över allt föutom under halsen :O omg, ugly me. 


från balkongen. men jag föredrar stranden ist för poolen.

pappas flicka !    ( teneriffa )

alltså jag tror jag måste sluta här, har massor av bilder från olika ställen.
jätte kul för mig att titta på haha men kanske inte för andra.

tjao bella! /ida
OPS GOSSIP GRIL 19.00 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0