the day with märta.

Idag har jag och märta gått upp tidigt.
runt halv 10 !
VI gjorde en riktigt frulle ;D
( man äter mycket när man är med märta )
haha

hallon smoothie ( OFC ) 
hårdbröd med "jul skinka och senap"
på dom tomma bröden skulle äggen vara på ;)
haha, min och märtas smak helt enkelt!

Min klipptid var klockan kvart i 11 ! 
Jag klippte lugg och toppade det.

fråga mig inte varför jag knöt ihop håret över huvudet ^^
ful och osminkad bild, ach /care face.. 

På stan köpte jag;
örhängen,ring och en blommig bh och trosor - allt från H&M ! 

där har vi en bild på örhängena och ringen. :)


avslutar med en söt morgon bild på märta.

Nu ska jag träffa elin,<3

/IDA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0