ÖGONGODIS

nog känner man sig lite deppad denna söndag, men jag säger som sanna
- tänk sofie, om tre jävla veckor då kan vi säga att det är tre veckor kvar!
- tre veckor kvar till vad?
- S o M m A r L O v!
.... alltså jag typ dog.
annars har mitt lov varit super bra!
och jag är helt oförkommligt opepp inför morgon dagen, precis som det ska vara .. aiight?

igår kväll blev det filmkväll hemma hos jesper med elin å sanni.
THE PURSUIT OF HAPPYNESS! (i mean - will smith EYECANDY)
jag säger som denna brud edubbelv , det finns inget fel på filmen.
snyft film nummer ett. 5/5 riktigt mogna sommar smultron!
  jag måste också säga att jag inte har sett min ida på en hel vecka (?)
       - this breaks my heart.
GOODBYE! / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0