jobbigt va jobbigt va

Hej dagen blev annorlunda.
Tanten som syr min dans dräkt ringde och ville att jag skulle komma och prova.
Så jag fick göra det, jag cyklade till stan.
Hittade nitar till dressen, glad för det iaf.
Sen var jag på väg hem igen.
Jag åt och sedan tänkte jag nu kan jag iaf börja med uppsatsen, bättre än ingenting alls skrivet.
När jag skulle börja skriva kom jag på att jag inte har något fakta. ( öh bra..
så då fick jag börja skriva ut, men när jag väl  skulle skriva ut kom jag på att jag måste ju göra en kaka tills imorgon.
DÅ vi har disa ( tjejgrupp träff) och de va sista gången då alla ska ta med fika.
fan. en gång till får jag avböja pluggandet och åka till ica för att köpa ingredienser.

jag gjorde snickers kaka.
okej varför tog jag inte kladdkaka eller något?
hmm, ach nu har jag gjot snickers kaka för första gången, stolt

recept kmr imorgon, jag ska sova nu.
tänka på annat, tänka att jag kan få ig
eller g eller bara skita i det. 

Kommentarer
Postat av: EDUBBELV

Sv: Nej, jag blundade.

2009-04-27 @ 22:40:29
URL: http://edubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0