GUTEN ABEND.

god kväll, folk.
Nu skriver jag av mig om min dans, kanske inte så intressant för er.. men men 

Ikväll har jag haft dans på sporthallen.
Gick inte så värst bra, kände mig som spagetti i både ben 
och armar.
Först och främst måste jag börja jogga tills SM- DISCOTÄVLING 
den 16 maj
konditionen alltså.
Måste också börja träna upp armarna så jag klarar av att maxa 
stegen med så raka och starka armar som möjligt.
Det där är bara små problem,
min dans är inte klar &
min dräkt är långt ifrån klar.

Imorgon måste jag ta tag i saken angående dressen.
ska åka till stan till någon som syr, kanske någon söt tant :)
få hjälp med allt om dressen, ( jag kan ju ingenting)
Enligt min farmor kanske jag inte får "tid" för det är många som
ska göra student klänningar, ooops hoppas INTE!
döden.
allt ska vara klart den 16 maj..

SM
SM
SM 
!!!! 

/ ja självklart är det ida som skrev detta, sofies hobby är bara matmatmat...
ingen nyhet dock, men kan upprepas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0